مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





باز باران با ترانه...!

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۵۱ ب.ظ

ابر می گرید و قطرات اشک خود را به زمینیان هدیه می دهد صورتم را به شیشه مه گرفته می چسبانم سرمای قطرات باران را با تمام وجود می چشم کاسه صبرم لبریز میشود با پاهای برهنه به زیر آسمان میروم ابر با تواضع قطرات خود را بر روی صورتم روان میکند با شادی زیر لب زمزمه میکنم...باز باران با ترانه...مانند دوران کودکی مانند دورانی که مثل چشم برهم زدنی به پایان رسید و حالا من در زمان سرگردانی ها سرگردانم اما با این حال باز این لحظه ها را دوست می دارم با تمام غم ها و شادی هایش...میخواهم تمام این لحظه ها  در دفتر خاطرات ذهنم به یادگار بماند برای همیشه ی همیشه...خدایاکمکم کن لحظه ای چون چشم بر هم زدنی از یاد نبرمت...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۸
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۲)

بدنبال واژه مباش…کلمات فریبمان میدهند

وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش برودفاتحه کلمات رابایدخواند
... ...
قلبها را دریابید…
سلام بدیدنم بیا ممنون
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۰۲ شـــهریـــــــار
سلام دختر باران . وبلاگت خیلی زیبا و دوس داشتنیه . مطالبتم عالی بود . منتظرم تا با حضورت در وبلاگم منو مفتخر کنی . ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی