مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





برای دلم....!

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۴۱ ب.ظ
غم نامه ی دل...

مدتهاس از تو ننوشتم با آنکه هر لحظه بودی ...

گویی خودم را به نشنیدن و ندیدن زده بودم اما اکنون دل از کف داده و اشک به دیده آوردم مرا چه به صبر...

دل تنگی امانم را بریده روزگارم شده سر کردن با واژه ها...واژه هایی به رنگ حسرت 

 دست به دعا بردار...و از خدا بخواه که به کبوتر شکسته بالت صبر عطا کند صبری از جنس بی نهایت...

تا ابد در خاطرم خواهی ماند

حسرت نامه...:

چهار روز دیگه تولدمه ۱۹ ساله میشم...سه نقطه به نشان همه ی حرف های نگفته ام میذارم !

دعام کن...!

                                           یا زهرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۴
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۵)

سلام
خوبی؟
سلامتی؟
حالتون؟
احوالتون؟
با اهنگ وبم اپم
منتظرما
سلام بزرگوار

دلتنگی چرا وقتی که خدا در دلهای ماست

هر کس تقدیری داره که مصلحتش در اون تقدیر هست

پس باید به خدا اعتماد کنیم و با دلی آرام این چند روزه دنیا رو سپری کنیم

خدا خودش میدونه داره چکار میکنه

در ضمن تولدتون هم مبارک / التماس دعا
خدا قوت
ممنون از قرار دادن لوگوی خاک و خاک توو وبتون .
التماس دعای فرج
سلام
واقعا قشنگ نوشتی...خدا قوت...التماس دعا

با سلام
وب زیبایی دارید
من شما رو تو وبم لینک کردم اگر مایلید منو با اسم اسمانی ها2 لینک کنید

منتظر حضور گرمتون هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی