مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





سخن دل...!

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۱۱ ب.ظ
سلام همسفرهای عزیز...پیش از هرچیز میخوام از همسفرهای مجازی خودم عذرخواهی کنم امیدوارم سر نزدنم رو حمل بر بی احترامی و بی وفایی ندونین مدتیس گیرم و فقط در حد چک کردن نظرات و گاهی گذاشتن پست های جدید از پیش آماده شده بیام نت...به هر حال حلال کنین...بعد از اون التماس دعا دارم...توی این شبای قدر منو از یاد نبرین....یا زهرا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۰
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۴)

سلام
التماس دعا.....................................................
ایشاله که قبول بشی
سلام همسنگر
التماس دعا
کمی همدردیم ...
دعایت میکنم .
دعایم کن ...
التماس دعای فرج
سلام ، خدا که گفته" ادعونی استجیب لکم "
از طرفی "ان الله لا یخلف المیعاد"

این ها رو ک کنار هم بذاریم میشه گفت " لا تقنطوا من رحمت الله"

حتما قسمتت میشه توی رشته ای که دوست داری پذیرفته بشی... حتما ... شک نکن عزیزم
خدا قوت
باید آتش از آسمان ببارد و خروش اروند زیر پاهایت ...

منتظر حضور سبزتان در خاک و خاک "باران " و نظرات سازنده تان برای خاطره اروند ...
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی