مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





سکوت کن تا که بشنوم پیغام خدا را.....

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ
سلام خوبی همسفر.....میشه یه دقه سکوت کنی؟.....چرا همچین با تعجب نگاه میکنی من که چیزی نگفتم فقط گفتم یه دقه سکوت کن منم سکوت میکنم آخه این دنیا شده پر از صدا...صداهای جور واجور صدای گریه...صدای خنده...فریادهایی از خشم ازشادی از غصه....این روزا صدای دروغ ازهمه صداها بلندترشده. شده یه فریاد گوشخراش... اما آخه چرا...؟صدای گریه ی صداقت ازهمه صداها بلندتره اما چرا گوشای منو تو دیگه نمیشنوه گوشام درد میکنه چرا همه با هم حرف میزنین یکی یکی حرف بزنین بشنوم چی میگین خو....آخه منم میخوام حرف بزنم منم دلم پر از حرفای ناگفته اس...صدای فرشته هارو دیگه نمیشنوم. فرشته ها پیغام رسون خدان... سکوت کن ببینم چه پیغامی دارن....حی علی الصلوة...حی علی الفلاح....حی علی خیرالعمل...بلندشو همسفر...بلندشو ممکنه دیربشه.....بیا باهم همراه بشیم آقای مهربون مهدی صاحب الزمان منتظر منو توئه....بیا همسفرش بشیم تا دیر نشده....بیا سربازش بشیم...بلندشو همسفر...یا اباصالح مددی مولا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۲
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی