مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





شب است و تنهایی...

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۰۲ ق.ظ

 

 
 شب است و تنهایی و سکوت

دلتنگی امانم را بریده

کمرم شکست زیر بار انتظار آمدنت

و تو ...هر بار نیامدی و نیامدی

تا به کی زیر آسمان بارانی انتظارت خیس شوم مولا

بیا و بتاب خورشید عالم تاب من

اللهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۹
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۷)

سلام مهربان و فرهیخته بزرگوار

نظر شما در مبحث قبلی وبلاگم ، زیباترین نظر بود

هر بار که حرفی می نویسید ، حرف تازه ای است که من می آموزم و همت می طلبم تا بکار بندم .

ممنونم از نظرهای جامع و عمیق شما در مباحث قبلی وبلاگم و منتظر نظر زیبای شما برای این موضوع سرنوشت ساز هستم که :

شیوه های شناخت و گزینش دوستان صمیمی

چیست ؟

عزیز و پایدار باشید


روزی هزار بار دلت را شکسته ام
بی خود به انتظار وصالت نشسته ام
هر بار این تویی که رسیدی و در زدی
هر بار این منم که در خانه بسته ام
هر جمعه قول میدهم ادم شوم ,ولی
هم عهد خویش ,هم دلتان را شکسته ام ......
سلام دوست خوبم با یه داستان کوچک آپم ومنتظر حضور پر مهرت
سلام ...

مرررررسی ....

قشنگ بود ...
سلام
بسی زیبا و ناز نوشته بودین
موفق باشین...
به بهشت منم خواستید سر بزنید خالی از لطف نیست
یا علی
سلام خوش به حالتون که توی وبلاگ شهید رحیمی نظر گذاشته بودید
یعنی قبل از اینکه شهید بشن وبلاگشونو دیدید و نظر گذاشتید
من الان که وبلاگشونو میدیدم افسوس خوردم چرا زودتر وبلاگشونو ندیده بودم
به قول یکی از دوستان چه قدر زود دیر میشود
خبرشهادتشون رو دارید که؟ومیدونید که توی وبلاگشون 8روز قبل از شهادتشون نظر گذاشتید؟خوش به حالتون
اگه خبرنداشتید لینک نظراتش رو براتون میذارم و آدرس وبلاگ رو
یاعلی
این آدرس لینک نظرات

http://www.beeyragh.blogfa.com/comments/?blogid=beeyragh&postid=21&timezone=12600

این هم اسم وبلاگ: بیرق ما چادر خاکی تو
نوشته های شهید حجت الله رحیمی و بعد از شهادت توسط خانوادشون بروز میشه
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی