مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





عجب سکوت کده ایست...!

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۸ ب.ظ
برایش  نوشتم :

عجب سکوت کده ایست...!

برایم  نوشت :

حرف هایی هست برای نگفتن...!

گفتمش :

و حرف هایی برای گفتن

اما

نمی گوییم

مبادا که غرورمان زیر دست و پا جان بدهد...!

گفت :

و ارزش هر کس به اندازه ی حرف هاییست که برای نگفتن دارد...!

نوشتم :

پس بیایید دل من را بگیرید و به موزه ی باستان ببرید

که جام دلم

 لبریزشده از حرف های نگفته...!

                                                 عجب سکوت کده ایست...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۱
آیینه دار لاله ها...!

حرف هایی از جنس نگفتن

نظرات  (۴)

عجب از این سکوت ...
دیگر سکوت هم سکوت نیست ...
سکوتی که تمام حرفهای ناگفته را در چشم میتوان خواند دیگر سکوت نیست ...
وقتی نمی گوییم دل خفه ... غرور خوشحال ... و سکوت همچنان باقی است ...
التماس دعا...
التماس دعای فرج
سلام بزرگوار

شما باید میرفتین رشته ادبیات

زیبا بود / التماس دعا
یادم رفت بگم قالب جدید قشنگتر از قبلیه/ یا حق
با سلام

مطلب شما در سایت "نقل قول" درج گردید:

http://www.naghleghol.ir/index.php/short-2/106-%D9%85%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1-%D8%A2%D9%88%D8%B1

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم
با تشکر!
پاسخ:
سلام
متشکر ...چشم
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی