مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





همسفر بیا پرواز کنیم.....!

چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۴۴ ب.ظ
همسفرای عزیز سلام خوبین؟سفر توی این دنیای جریانی خوش میگذره؟به من که بد نمیگذره گاهی احساس میکنم زیادی دارم به این سفر وهمسفراش دل میبندم گاهی یادم میره یکی از این روزای نه چندان دور باید رها کنم این سفرو و برگردم به اونجایی که ازش اومدم کوله پشتیم گاهی اونقد سنگین میشه که باعث میشه با درموندگی بایستم و علاقه ای به ادامه سفر نداشته باشم و آرزو کنم ای کاش زود این سفر تموم بشه...اما میبینم چاره ای ندارم باید ادامه بدم....به خاطر سفر راحتتر باید کوله پشتیم رو سبک کنم... همون موقع هاس که محرم میرسه من میمونمو روضه ی کربلا...اشک مهمان دلم میشه دلم پر میکشه تا آسمون هفتم....بارم کم کم سبک میشه بالهام جون میگیرن و آماده ی پرواز میشم.....پرواز تا خدا.....همسفر تو دعاهات منو از یاد نبر.....یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۳
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۱)

سلام
خیلی زیبا نوشتی
همه مطالب رو خودندم
عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی