مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





چه هوای سردیست هوای نبودنت...!

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۳۲ ب.ظ

باز هم من و قلم لحظه های دل تنگی ام و باز هم یاد تو... !

این روزها قلمم  بهانه گیر شده هر بار دستش به نوشتن میرود نام تو را قلم میزند..!

و نقش چشمان معصوم و مهربانت را به تصویر میکشد.....!

همه ی ایده ام شدی برای نوشتن...!

از آخر هم شروع کنم باز میرسم به آنجا که نام ویادت هست..!

گویی ردپا دنبال میکنم

ردپای چشمانت را...!

 

مهربانم

چه هوای سردیست هوای نبودنت.........!


درد نوشت :

به قول جناب نیما(یوشیج)

.

.

.

من ندانم با که گویم شرح درد...!

.......

تقدیم به عزیزی که به آسمان پر گشود...!

 

 مهربان

یاد تو چندیست مهمانم شده...!

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۳
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۳)

باز هم لحظه های دلتنگی و یاد تو ...
نمی دانم ارتباطش چیست ...
ارتباطی که فقط دل میداند .
ارتباط "دل"و "تو"...
التماس دعای فرج
پاسخ:
ارتباط دل و تو...
فقط خدا میداند...!
محتاجیم...!
سلام

زیبا و در عین حال غمناک / التماس دعا
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۱۸ خادم الشهداء
سلام علیکم ...


آنقدر با حسرت از نبودن کسی حرف میزنی که دل را می لرزاند ...

هر کس که بوده با این تصویر که گذاشتی احساس می کنم آسمانی شده است

و به بچه های آسمان پیوسته است ...

خوشا بحالش ...

یاعلی
پاسخ:
سلام
گاه از زبان دوستان مینویسم..
ببخشید اگر دلتان لرزید
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی