مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





کاش میشد به تو گفت که تو تنها سخن شعر منی...!

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۷ ب.ظ

....

از شدت سرما بدنم به لرزه در میاد

پتو رو بیشتر دور خودم میپیچم

روی تخت کمی جا به جا میشم

جهت باد کولر رو تغییر میدم

و باز چشام سنگین میشه

بین خواب و بیداری

آهنگ پیامک گوشی خواب رو از چشام فراری میده

پیام رو میخونم

و باز تکرار میکنم

و باز تکرار

در همین بین صدای فریاد پیامک اون گوشیم هم

بلند میشه

این بار از طرف الهام

باز هم همون پیامک

و باز هم تکرار و تکرار

اگر الان امام زمان ظهور کنه

وبه تو یک دقیقه وقت داده بشه

که بهش یه جمله بگی

چی میگی...؟

اشکم سرازیر میشه

زمزمه میکنم

یک دقیقه وقت..؟

برای کسی که سرباز خوبی نبوده براش

چقد زیاده

باز هم اشک و اشک

تپش قلبم تندتر میشه

زمزمه میکنم

مولا

کاش میشد به تو گفت

که تو تنها سخن شعر منی

...

اللهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۶
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۱۳)

۰۷ تیر ۹۱ ، ۰۸:۵۴ پسرک خاکی
اقاقیا - هی رفیق |2011-11-03 11:39:11

عکس هایشان را یکی یکی نگاه می کنم...
بعد به
سنگ هایی که ردیف ردیف.....
می نشینم
با انگشت
چند تا ضربه ی آرام روی سنگ می زنم
هی
رفیق!
این آرزویی که تو به آن رسیده ای
مال من
بود...
۰۷ تیر ۹۱ ، ۰۹:۰۵ پسرک خاکی
کسی یک روز می آید تا تمام فاصله ها و دوست نداشتن ها را بشکند و من آنروز

همه چشم به راهی هایم را که زیر پلک های بغض کرده پنهان کرده ام روی شانه اش خالی میکنم.
۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۴:۵۹ فقط به عشق حجت
او میاد.....
وآرامش میدهد به تمام بیقراری هایمان....

یازهرا..
تا کی دل من چشم به در داشته باشد
ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد
آن باد که آغشته به بوی نفس توست
از کوچه ما کاش گذر داشته باشد


التماس دعای فرج
امام زمان (عج)به عمل ما نیازداره اگه بخوایم توسیستم ظهورنقشی داشته باشیم بایدبراظهوربدویم هرچندبه ظاهرنتیجه ای نده چراکه حضرت امام(ره)_به قول شهدای گردان کمیل آن شیر بیشه ی تقوا_فرمودند:مامکلف به تکلیفیم نه مامور به نتیجه.الانم بایددنبال این باشیم که تنها دغدغه مون بصیرت افزایی هم در خود وهم دراطرافیان باشه.نبایدبزاریم ایمانمون روسرببرن. امیدبی عمل...زهی خیال باطل.
یاعلی
۱۳ تیر ۹۱ ، ۰۰:۲۱ مسلم حسینی
ایام هجر را گذرانده ایم و هنوز زنده ایم - ما را به سخت جانی خود این گمان مبود!
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۳:۰۳ امیر حسین قاسمی
عزیز دیدنت را بهانه بسیار داریم اما بها نه

کلاس اول خواندیم " آن مرد در باران آمد " ...

اکنون می فهمیم تا آن مرد نیاید باران نخواهد آمد ...

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام بزرگوار

عیدت مبارک

انشاالله که همه سرباز آقا باشیم

مطلب جدیدمو اگه خواستی بخون / التماس دعا
اذن دخول این سرزمین تشنگی است ...

اما ...

شهدای اینجا دیگر تشنه نیستند ...
عیدتون مبارک
اینجا فکه ...
صدای ما را ازجنوب ایران سرزمین دلاوری ها م ... ی... ش... ن... و... ی... د
من صداتون رو درست ندارم ...
با خاطرات فکه منتظر حضور سبزتان در باران هستم .
اللهم عجل لولیک الفرج
اگر تنهای تنهایان شوم باز خدا هست
او جانشین نداشتنهای من است
با توکل بر خدا اللهم عجل لولیک الفرج
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۶ فهیمه رجاییان
سلام
تک تک پستاتو به دقت خوندم
ماشالله به این قلم
خسته نباشی
خوشحال میشم بهم سر بزنی
من شما رو به جمع چادرسرخی ها پیوند زدم
و این برام افتخاره
یا حق
۲۴ تیر ۹۱ ، ۰۱:۲۶ فهیمه رجاییان
سلام عزیزم
ممنونم که به چادر سرخ اومدی...
چقد دوست داشتم وقتی اومدم اینجا یه پست جدید میدیدم و
ذوق زده میشدم و با اشتیاق می خوندمش...
اینجوری نگرانم کردی...
کاش خیلی زود بنویسی و اول از همه من و برا خوندن صدا بزنی...
خیلی بی پرده و بدون تعارف میگم واقعا نوشته ها تو دوست دارم
بنویس و حتما خبرم کن...
یا حق
۲۴ تیر ۹۱ ، ۱۲:۴۷ دختری با چادر مشکی
سلام. زیبا نوشتید. انشاالله بتونیم در خودمون آمادگی ایجاد کنیم. و منتظر واقعی باشیم.

اللهم بلغ مولانا الامام الهادی المهدی القائم بامرک ....

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی