مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





اینجا بغضی در گلو گیر کرده است نه اشک میشود نه فرو میرود
درد میکند جایش
آرام با خود و دلم زمزمه میکنم
امان از دل زینب...امان
دلم با بغض تکرار میکند وتکرار
صحنه ها از پی هم یکی یکی جان میگیرند و جان میدهند
غم پهلوی شکسته ی مادرت زهرا (س)
فرق شکافته ی پدرت علی (ع)
جگر پاره پاره ی برادرت حسن( ع)
غم سر بریده ی جانت حسین( ع)
شش ماهه ی برادر
پرپرشدن رقیه ی سه ساله ات
بغضم اشک میشود میلغزد بر گونه ام
تاب نمی آورم
هق هق میشود همه ی جانم
همه ی سکوتم
همه ی دردم
سبحانک یالا.....
مولا نظری کن بر این بی سروپای غرق گناه....
اللهم عجل لولیک الفرج
آمین یا رب العالمین
_______________________
دستم به قلم رفت نام حضرت زینب را قلم زد
ببخش مولا منه بی سروپا را چه به قلم زدن نام شما و فرزندانتان .....
فقط خواستم دلم ...دل پر درد و غرق گناهم آرامشی یابد
باشد که یابد....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۲)

خدا قوت ...
دلتنگی هاتون برقرار...

التماس دعا
التماس دعای فرج
اینقدر حواسمو بردی جاهای خوب ک یادم رفت .. ممنون بابت حس خوبی که با خوندن نوشته هات اومده سراغم ..
چقدر .. ولش .. میترسم دلتون بخواد بعد نشه بعد گناهش بشه گردن من ..
بگم ...
نگم ..
میگم ...
پناه بر خودش
ناخوداگاه بردیم ب پیاده روی اربعینمون .. چقدر این روزا دلم هوای اربعین میکنه ...ن فقط من ... همسفرامم بیقرار بیقرارن ...
این از پست نوشتن و دل تو .. این شبای اخیر و اتفاقات اخیرم ک برا دل من ...
امان از دل ...
دعام کن
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی