مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





پی نوشت :

پی نوشت یعنی حرف هایی داری برای گفتن و نوشتن

حرف هایی که در میان صفحات روزگار جا مانده و نگفته ای..

شده بغض

شده درد

و گاه یک لبخند

و یک نگاه مهربان

پی نوشت یعنی دل را به دریا زده ای و میخواهی نگفته ها را بگویی

نگفته هایی که نگفته ای...!

و من سرشارم از نگفته ها و پی نوشت ها...!

 .

.

.

این ها همه پی نوشت ها و نگفته های دلم است

گاهی دستم به قلم میرود و از برای دل مینگارم هر آنچه را که دل میخواهد...!


 خواهش نامه :

میدانم میدانید...!

شرمسار از بازگویی و یاد آوری...!

کپی برداری از مطالب جایز نیست...!

همه ی مطالب حاصل من و اندیشه ی من است...!

 

آیینه دار لاله ها ( م .م )

آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۶)

سلام
خدا قوت
پست ثابت ...
نگفته هایی که شاید باز هم با پی نوشت نتوان نوشت ...

می گویند" درد" را از هر طرف که بخوانی "درد" است

شده حکایت پی نوشت ها...

از هر جا که شروع کنی باز هم کم می آوری در برابر پی نوشت ...

التماس دعای فرج
پاسخ:
آری نگفته هایی که نمی توان در همین پی نوشت ها هم گنجاندشان
امان از دلم و حرف های نگفته اش

یا زهرا...!
۰۴ دی ۹۱ ، ۱۹:۰۴ مسلم حسینے
سلام
مطالبتان را می خوانم...
موید باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان استاد
موفق باشید
یا زهرا
۰۹ دی ۹۱ ، ۲۱:۱۳ امیرحسین
وبسایتتون واقعا عالیه.تحت تاثیر قرار گرفتم.جدی میگم
سلام جالب مینویسی
سر زدی خوشحال میشم
http://soghoottaoruoj.blog.ir/
پاسخ:
سلام
ممنون بابت نظرتون
جالب...؟
جالب بودن برای هرکس تفسیری دارد امیدوارم جالب بودن نوشته هایم برای شما به معنای زیبا بودن باشد
باز هم سر بزنید
 چشم در فرصت مناسب سر خواهم زد
یا زهرا
سلام
وبلاگ شما در "نقل قول" ثبت شد/.
منتظر دریافت مطالب خوب شما هستیم.
با لین "نقل قول" این پایگاه ارزشی را به دوستان خود معرفی نمایید.
باتشکر
پاسخ:
سلام
متشکرم
یا زهرا
۲۹ دی ۹۱ ، ۲۱:۱۰ باران نور
آجی وبلاگ منه
شناختی؟
لینکت کردم دوستداشتی لینک کن
پاسخ:
سلام آجی
بله با پیگیری های انجام شده فهمیدم وبلاگ مال کیه...!
چشم لینک هم میشی شما که تاج سر ما هستی امر بفرما...
یا زهرا