مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





دلم تنگ است...!

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۵۵ ق.ظ

 

 

 

بند بند کلماتم فریاد میزند دل تنگی ام را

 

گوش بسپار

 

نوای قلبم را که ذکر هر لحظه اش شده

 

دل تنگی تو

 

کمی دل بده

 

و با جرعه ای نگاه سیرابم کن

 

 و بشنو نوای دلم را...!

 

دل تنگتم مهربان...!

 

و باز

.

.

.

سه نقطه به نشان حرف های نگفته...!

 

 

 


 

 درد نوشت :

 

امان از روزی که دل تنگ باشی و ندانند درد تو دل تنگیست...!

 

به قول شاعر : 

 

دلم تنگ است

دلم تنگ است

دلـــــــــــــــــــــــم اندازه حجم قفس تنگ است...!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۹
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۵)


دلم اندازه حجم قفس تنگ است


همین ...
التماس دعای فرج
پاسخ:
...
همین
محتاجیم
یا زهرا
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۴:۰۵ مسلم حسینے
زیاد از دل می نویسید... درونگرایی خوب است اما...
با برون چه می کنید!؟
التماس دعا
پاسخ:
این روزها در دل غرق شده ام...
دل حرم یار است دل حرم خداست و امام زمان...
و حرم عزیزان زمینی ام
برون...؟
اینجا دل گفته هایم را مینویسم برای دله خودم که آرام شود
و با برون هم در سعی هستم آنگونه که خدا راضیس تا کنم
گاهی میجنگم گاهی هم در صلح ام
بهتر  است بگویم
میسوزم و میسازم...!
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۴۹ مسلم حسینے
گبیته ای برای ما آمد که گفتم شاید کارساز آید...
" هِی رفیق! زخم هایت را پنهان کن، اینجا مردم زیادی بانمکند. "
پاسخ:
سلام...
بله به کارم آمد
و کار ساز شد...
تشکر از گبیته تان...
یا زهرا
بنویس شهید و بعد برو سر خط
همانجا که نخلهای مجنونش به سمت شرجی افق در احتزازند
از این سطر به آن سطر
از این خط به آن خط
از این خاکریز به آن خاکریز
حالا دیگر این همه شهید را کلمه ها تشییع می کنند
حالا این خط آخر ندارد
بدون معطلی بجای نقطه اشکهایت را بگذار و برو.......................
التماس دعا فرج
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۳۸ خادم الشهداء
دلم تنگ است برای پریدن ...

برای پرپرشدن ...

برای آسمانی شدن ...

کاش حال شهادت را داشتم که بال شهادت بعد از شهادت میرسد ..

بالت شکسته است اگر غمتمباد

شهادت حال می خواهد ، نه بال ...

بال را پس از شهادت می دهند نه پیش از آن ...

خدا .......حال شهادت ....... لایقم ؟؟؟

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی