مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





و من هم چنان حیران و سرگردانم...!

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۳۸ ب.ظ

فرا رسیدن ولایت و امامت مولا مهدی صاحب الزمان مبارک باد...!

.

.

.

 

.....................

 

 

روزها از پی هم گذشت  و من همچنان حیرانم

 می اندیشم روزها و ثانیه ها چه صبری دارند که هرسال شاهد آمد و رفت ها هستن

هنوز خاک عزای در آتش گرفته

 مادر سیلی خورده و میخ به پهلو

 از پهنای صحرای سیاه پوش چادرم بر نخاسته بود

 که چون یتیمان کوفه کاسه شیر به دست فرق شکافته مولا شدم

هنوز غم جانگداز محراب خونین هم نشین شب هایم بود

که تشتک خونین جگر پاره ی شب نشین بقیع را جلوی دیدگان پر از اشکم نهادند

 و من با کوله باری از درد چون پروانه ای شیدا به دور شمع میگشتم و میسوختم

از نفس افتاده و مویه کنان علم کاروان در برابرم قد بر افراشت

و شدم صحرا نشین غم کربلا

غم دست بریده

گوش بریده و گوشواره خونین

غم تیر سه شعبه

و گلوی سپید غرق خون شش ماهه ی رباب

و غم جانسوز سر بریده...

سر بریده ی مولایم حسین (ع)

چله نشین غم کربلا بودم که  سجاده نشین غم سید الساجدین شدم

نفسی برایم نمانده بود

فاطمیه به سر آمد

محرم گذشت

صفر وداع کرد
و اکنون من در نقطه ای ایستاده  ام که مولایم

مهربان آقایم

غم نشین عروج پدر است

و در آستانه ی امامت و ولایت

و من شاد و سرمست از رسیدن امامت آقایم...

و هم چنان حیران از این همه انتظار

انتظاری که سالهاس برای پایان خود منتظر است و به سر نیامده

خورشید عالم تاب من

ساقی کربلا

مهربان مولایم

ظهور کن

ظهور کن

اللهم عجل لولیک الفرج...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۷)

سلام
با تشکر از ارسال مطلب وبلاگتان به سایت "نقل قول"

مطلب شما با لینک زیر در سایت درج گردید:
http://naghleghol.ir/index.php/religion-2/109-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%A7%D9%84%D9%85-%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86-%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86

منتظر مطالب خوب شما هستیم
پاسخ:
سلام
متشکر
چشم
یا زهرا
آقا ما به گاهی نگاهی اونم اشتباهی دلخوشیم
مارو به گاهی نگاهی اشتباهی بنواز
پاسخ:
آمین یا رب العالمین
منم آمین
پاسخ:
به به سلام به روی ماهت
واقعابر این دعا باید گفت آمین اونم از ته دل...!
آمین یا رب العالمین
سلام.. تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "حرف تو"

"و من هم چنان حیران و سرگردانم...!"

با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/3911

در این سایت انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

سایت حرف تو با راه اندازی موج وبلاگی (ما می توانیم)، از تمامی افسران جنگ نرم خواهشمند است مطالبی را پیرامون موضوعات موفقیت ها و پیشرفت های کشورمان در وبلاگ و شبکه های اجتماعی منتشر نمایند و در قسمت ارسال مطلب در سایت حرف تو ارسال نمایند.

یا علی
سلام بزرگوار

اللهم عجل لولیک الفرج...!

خونه جدید مبارک / التماس دعا
پاسخ:
سلام
الهی به حق محمد (ص ) آمین
ممنون
محتاجم
یا زهرا
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۲۴ علی نژاد -حرف تو
با سلام
مطلب زیبای شما در سایت حرف تو درج گردید.
منتظر ارسالهای دیگر از شما هستیم.
سهم شما:
رسول خدا (ص) : هرکس دوستی دنیا و لذائذ آن را بر طلب علم الهی ترجیح دهد مستوجب خشم الهی میشود و در پائین ترین درجات آتش دوزخ با جهودان محشور خواهد بود و درباره چنین افرادی آیه زیر نازل گشته است . سوره بقره آیه 89 : و چون عرضه شد برایشان راه راست و شناختند صحیح بودن آنرا پس کفران این نعمت نمودند و از آن روی برتافتند پس لعنت خدا بر کافران باد. مکارم الاخلاق صفحه 528


و من الله توفیق
سلام آینه دار لاله ها..........مدتی ست در سکوت به سر میبرید ظاهرا به خواب زمستانی فرو رفتید...........بیدار شوید و وب هایتان را به روز کنید
پاسخ:
سلام بر جناب دوست( البته با علامت سوال)
دوست در فضای حقیقی ؟
یا دوست در فضای مجازی ؟
اگر پاسخ اولی ست که علت این خواب زمستانی و سکوت را باید بدانید و اگر دومی که...گله ای نیس...
ممنون از اینکه باعث شدید تکانی به خود بدهم و خواب زمستانی را کنار بگذارم
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی