مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





روزهایم این روزها رنگ تازه ای گرفته...رنگ عشق...!

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ

این روزها

روزهـــــــــــــــــــــــــــایم سه نفره شده

خدا

من

و

تو...!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۵
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۵)

۱۵ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۲۴ خادم الشهداء
خوشا بحال شما که دلتان تنها از آن خدا شده است و او ...

یاعلی
پاسخ:
اینگونه نفرمایید
من هم گاهی با شیطان دست داده ام و قدم زده ام
دعا بفرمایید از این پس فقط اسر خدا باشم و بس
یا زهرا
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۳۱ خادم الشهداء
چقدر خوشحال شدم وقتی ردپای شما رادر خاکریز بچه های آسمان دیدم ...

کاش میهمان همیشگی بچه های آسمان باشی ...

یاعلی

پاسخ:
متشکر
انشاءالله
علی یارتان
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۵۹ خادم الشهداء
با افتخار به جمع همسنگران بچه های آسمان اضافه شدین ...

منتظر نگاه و قلم زیبایتان هستم...

یاعلی
پاسخ:
متشکر از لطفتان
علی یارتان
یا زهرا

۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۳ رضااحسانی
به نام خدا
باخامنه ای کسی نگردد گمراه
او در شب فتنه می درخشد چون ماه
سلام،خسته نباشید.
وبتون خوبه....
به ما هم سر بزنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام .من اومدم . مطالب شیرینتو خوندم .موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
لطف کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی