مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





ساعت حدود ۳ نیمه شب بود صدای آهنگ فضا رو پر کرده بود شادی توی فضا موج میزد همه به هم تبریک میگفتن عده ای هم به رقص مشغول بودن بعضی ها هم گوشی به دست در اومدن نامزد انتخابیشون رو به بقیه خبر میدادن وبا صدای پر از شادی میگفتن که آقای...!چند هزار تا رأی آورده...ومن غمیگینانه محکم دستام رو رو گوشام فشار میدم تاصدای کمتری به گوشم برسه...و ذهن آشفته ام آروم بگیره..فکری قلب خسته ام رو آزار میده....مولا...این همه آدم با شور وشوق و صدای بلند به رقص مشغولن و اسم آقای... رو صدا میزنن...مولا... چند نفر این موقع از شب از خواب پا میشن و برای اومدنت اسمت رو از ته قلبشون صدا میزنن...دلم گرفته آقا بیا و آتش دلم را با نگاه مهربانت خاموش کن مهربانم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۳
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج بحق محمد واله طاهرین
بسم رب المهدی
مولای من که خلقت عالم برای اوست
عرش خدا ذره ای از خاک پای اوست
ای دل گمان مبر که برضوی و ذی طوی ست
آنجا که جای غیر خدا نیست جای اوست . . .
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی