مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر....

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۴۳ ق.ظ
به نام امیدتمام ناامیدان عالم...                                                                                                                           سکوت تمامی وجودم را فراگرفته وفقط صدای چیک چیک باران است که بر ناودانی احساسم فرود می آید و مرا به خلسه ای شیرین فرو میبرد در رویا دشت آرزوهایم را با پاهای برهنه و چشمان به اشک نشسته می دوم وبه دنبال کسی هستم که تنهایی یخ زده ام را با وجودش گرم کنم به دنبال دستانی ام که اشک های گرمم را از روی گونه ام بزداید و لبخند را بر لبانم بنشاند ولی هرچه پیش می روم چیزی جز سراب نمی یابم آخر چگونه میشود بین این مردمی که عشق را به فراموشی سپرده انددر جستجوی عاشقی به لطافت گل برگ گل یاس بودعاشقی به مهربانی پرنده های دیار فراموش شده ی عشق.....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۲
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی