مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





باز سه نقطه به نشان همه ی حرف های نگفته...

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲ ب.ظ
گفتم :

دوست داشتم میشد

اما انگار نمیشود

این روزها نمیشود های دلم زیاد شده

گفت :

چه میشد؟؟؟

برایش نوشتم:

چه سوال سختی

چه میشد؟؟؟؟؟؟؟؟

بگویمت از اهل فن بپرس

یا که سکوت کنم

جوابم را چه سود

جز بی حاصلی

گاهی ما نمی خواهیم چیزی اتفاق بیفتد

و با تمام قوا ایستادگی میکنیم

اما آخر

میشود که میشود

و در حاصل این میشود

نمیشود

 نمیشودی از جنسی تلخ . سرد و گزنده

...

گاهی باید گذر کرد

 گذر و گذر و گذر

بگذار بگویمت

گاهی باید

با کلمات یکی شد یک روح در دوجسم

این روزها دل ساده ام

قدم در راهی نهاده

که نمی داند از آن بگریزد

یا ثابت قدم بماند

 وقتی به خود آمد که کمی دیر شده بود

و فهمید چه زود دیر میشود

دل ساده ام را چه کنم؟

.....

این از آن حرف هایی ست

که مدام با خود زمزمه میکنم

در راه رفت

در راه برگشت

در خواب

در بیداری

در سکوت

در سرای صداها

...

این روزها می اندیشم که...

شد

اما نشد

درد نوشت:

مرا ببخش به خاطر حرف های نگفته ام...

میخواهم بگریزم کمی امانم بده

باز

.

.

.

سه نقطه به نشان حرف های نگفته

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۳
آیینه دار لاله ها...!

حرف هایی از جنس نگفتن

نظرات  (۷)

گاهی گمان نمی کنی و میـــــــــ شـــود
گاهی نمی شود که نمــی شــــــــــــود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت اســـــت
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شـــــود
گاهی گدایٍ گدایی و بخت یار نیســــــت
گاهی تمام شهر گدای تو می شـــــــود
گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود
...
...
...
و بخوان سه نقطه هایم را که ناگفته زیاد دارد
التماس دعای فرج
سلام بزرگوار

قلمتون واقعا قشنگه / التماس دعا
بسم رب المهدی
سلام.
با آپدیت جدید منتظر حضور و نظرات شما دوست عزیز هستم.
یا مهدی.
اللهم عجل لولیک الفرج.
سلام
جالب و قشنگ بود
.
.
.
سلام
خداقوت
ممنون
پس شما:جزء 22
هرچه سریعتر بخونید و بهم خبر بدید
ممنون از لطفتون
التماس دعا
عجب حکایتی است...
یکی از عزیزانی که لینکتان کرده شهید شده...
شهید حجت الله رحیمی
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۲۹ خادم الشهداء
توی نظرات این پست نام شهید حجت الله به چشمم خورد ...

خوش بحالش ...

خوش بحال دلش که آسمانی شد ...

خوش بحال نگاه آسمانی اش که به بچه های آسمان پیوست ...

یاعلی
پاسخ:
خوش به حاله همه ی کسانی که داشان آسمانی هست و میشود و خواهد شد
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی