مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





باز هم شب قدر دگر...

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۲۹ ب.ظ
لرزان قدم درون مسجد نهادم  گوشه ای خلوت نشستم و غرق در دنیای خودم گوش به نوا سپردم و چه نوای آرامش بخشی سبحانک یا لا .... زمزمه میکنم اشک از چشمانم سرازیر میشود ...خدایا من که جز تو کسی رو ندارم خدایا قرار دله بی قرارم باش....گویی این شب برای صبح شدن عجله دارد...و بعد هم قرآن به سر...خدایا با چه رویی قرآن به سر بگذارم بک یا الله خدایا رو سیاهم ...اما عاشقانه دوستت دارم ...و همین مرا بس است...

یا علی مدد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۰
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۱)

۲۰ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۴۱ ســــــــاســــــــان
وبلاگ خیلی جالبی داری... خوشگله... مخصوصا ار اون آهنگ پس زمینش خوشم اومد... به منم یه سر بزن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی