مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





تسبیح فیروزه مادربزرگ....

چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۵۱ ب.ظ
تسبیح در دست با نگاه بارانی ات خیره به آسمان زیر لب چیزهایی زمزمه میکنی با کنجکاوی به لرزش دست های چروکیده ات که به سوی آسمان بلندند نگاه میکنم و با دقت بیشتری گوش میکنم تا شاید ذره ای از زمزمه هایی را که مانند راز از کودکی تا کنون همراهم بوده را بفهمم اما باز هم در آخر فقط نگاه غم ناک تواست که دنیای کوچکم را لبریز از غم میکند.... !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۳
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی