مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





آرامش دل بی قرارم اکنون کجای این کره ی خاکی وجود نازنینت را در بر گرفته نفس های گرمو روح بخشت کجا را نوازش میکند ای ساقی کربلا....دستان مهربانت  بر سر کدام کودک گریان کشیده میشود به من بگو چشمان زیبایت از درد دل پر زغمه عمه ات زینب پای کدام روضه گریان میشود تا من هم با تو .هم پای تو .برای غصه دل عمه ات بی بی زینب بگریم به من بگو کجا به دیدارت بیایم من آن کودک گریانم که فقط با نگاه تو. دستان تو دست از گریه میکشم و لبخند را مهمان لبان لرزانم میکنم  ای معنای انتظار نگاهی به دل این عاشق دل شکسته گریانت بکن....نگاهی بکن مهربانم....اللهم عجل لولیک الفرج...آمین یارب العالمین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۲
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی