مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





تمام حرفم همه همین است...

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۵۷ ب.ظ

وقتی کلام تعبیری نارساست چه میتوان گفت جز این...

تمام حرفم همه این است مولا:

                                                 خدا کند تو بیایی...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۵
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۵)

این صورتش بهانه ست اونور اسمانست
بگذر ز نقش و صورت جانش خوش ست جانش !
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید
من مطالبتون رو خوندم چه کوتاه چه بلند همشون قشنگ و با معنی بودن ولی با اجازه از یکی خیلی بیشتر خوشم اومد اونم اینه

وقتی کلام تعبیری نارساست چه میتوان گفت جز این

تمام حرفم همه این است مولا:خدا کند تو بیایی

روزگارتون شیک اطو خورده یا حق
سلام
خیییییللللی قشنگ بود ...

ما همه منتظریم ...
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۴۳ مسلم حسینی
عازم مسجد جمکران هستیم و هوایی یار.
موفق باشید.
دیدن روی تو را دیده‌ی جان بین باید
وین کجا مرتبه ی چشم جهان بین من است

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی