مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





خسته از سرمای باران به گرمای آتش پناه می برم...!

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۲۴ ب.ظ

 

شب است و تنهایی و سکوت...فقط صدای گریه ی آسمان به گوش میرسد نگاه سرد باران را به روی صورتم احساس میکنم و من خسته دل. من خسته از این روزگار.من خسته از خود.باز هم به قلم و دفتر بی جان پناه آورده ام می خواهم با کلمات غم دل سوخته ام را بیان کنم اما افسوس...افسوس که یارای آن را ندارم وخسته از سرمای باران به گرمای آتش پناه می برم شاید که آرامشی یابد دریای دلم...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۸
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۱)

۱۵ اسفند ۹۰ ، ۰۱:۲۶ ^^ ای عشق دوستت می دارم ^^
با سلام
وب بسیار زیبایی دارید موفق باشید
خوشحال میشم به وب من هم سربزنید
با ارزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی