مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





دلم از خودم گرفته...!

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹ ب.ظ

عارفی را دیدند مشعل و جام آب در دست

پرسیدند به کجا میروی؟

گفت :

میروم با آتش بهشت را بسوزانم

و با آب جهنم را خاموش کنم

تا مردم خدا را فقط به خاطر

 عشق به او

بپرستند

نه برای عیاشی در بهشت

و ترس از جهنم...!

...

دلم از خودم گرفته...

خدایا از من بگذر اگر گاهی و شاید هم همیشه

به جای راه بی راهه رفتم

...

عاشقانه میپرستمت...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۳۱
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۶)

سلام بزرگوار

خیلی زیبا و پر معناست

امیدوارم همیشه با خدا باشی / التماس دعا
۰۱ تیر ۹۱ ، ۰۴:۲۳ شهدای گمنام
ماه شعبان ، ماه خوبی‌ها رسید

ماه فضل و رحمت و رضوان رسید

بانگ آمد بر تمام خاکیان

چون حسین آمد به دنیا

نور اعلا هم رسید

بعد از آن آمد به دنیا ابوالفضل با وفا

در پی آن دو خوبان ، هم امام سجاد رسید

در نهایت می‏رسد در ماه شعبان

دو گل دیگر ز باغ رسول دو سرا

هم علی اکبر این پرچمدار زیبای جوان

هم گل نرگس زهرا، مهربان یار با وفا

ماه شعبان ماه خوبی و صفاست

در همه روزش ز مهر دنیای ما هم پر بهاست

حلول مبارک ماه شعبان المعظم، ماه پیامبر اعظم(ص) مقدمه ماه میهمانی خدا بر آقا امام زمان(عج) و همه مسلمین جهان مبارک و خجسته باد.
یا علی
من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید
قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید
جالب بود...................
نقطه سر سطر بچه ها بنویسید

با خط درشت عشق را بنویسید

تکلیف شب شماست در دفتر دل

صد مرتبه از روی خـــــــــدابنویسید



التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام...از ته دا میگم لذت بردم...ممنون
۰۴ تیر ۹۱ ، ۲۲:۵۳ مسلم حسینی
خداوندا، عبادت من نه از روی ترس از جهنم و یا طمع در بهشت است. بلکه بدان جهت است که تو را شایسته ی عبادت یافتم.
امیرالمومنین علی علیه السلام
.
کسی که در برابر خداوند زانو می زند
می تواند در برابر هر کسی ایستادگی کند  . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی