مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





سخن اول

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۵۸ ب.ظ
همسفران عزیز سلام

پیش از هر چیز از اینکه به کلبه ی دلتنگی من قدم گذاشتین ممنون...حالا که قدم در خلوتگاه هم میذاریم امیدوارم به حریم احساس هم احترام بذاریم ...همه ی مطالب این وبلاگ دست نوشته و دل گفته های خودمه خواستاره سه چیزم:

پیش از خوندن مطلب نظر نذارین

نظر واقعیتون رو بگین گذشته از تمجید های دوستانه

و خواهش آخرم:

  اگر خواستین از دست نوشته ها استفاده کنین ولی لطفا با ذکر منبع...

در آخر به یاد عزیزی میگم:

                                      یا زهرا...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۱
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۱۵)

۰۱ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۲۸ مسلم حسینی
سلام - درستِ.
البته شما هم باید انتهای مطلب، این را عنوان میکردید.
سلام
وب قشنگی داری به منم سر بزن
پاسخ:
ممنون
سلام دوست مهربان و عزیزم

سپاسگزارم از حضور شما در مباحث قبلی وبلاگم و نظرهای زیبایی که ارائه فرمودید .

به پاس این که مجددا دعوتم را برای مطالعه آخرین ارسالی ام با عنوان :

جنگ جهانی سوم ، شاید ؟

می پذیرید و نظر خواهید داد ، سپاس ویژه دارم .

قدم رنجه شمارا ارج می نهم و در انتظار شما هستم

سلام دوست عزیز
ممنون که به وبلاگم سر زدی
البته من این سومی یا چهارمین باریه که سر میزنم بهتون
وبلاگ جالبی دارین مطالبش پاک و بی ریاست
موفق باشی
۱۹ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۶ کربلایی محمدرضاکاشانیان
با سلام ؛

روزی چند تا صلوات میفرستید ؟

طرح بزرگ ختم صلوات

از اول رجب تا پایان ماه شعبان

تعداد صلوات های ذکر شده در هر روز را اعلام نمایید تا در طرح بزرگ

ختم صلوات شرکت کرده باشید .

نیت فرج حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

و نابودی دشمنان و هتاکان به ساحت مقدس حضرات معصومین علیهم السلام

منتظرتان هستم

کربلایی محمدرضا کاشانیان

پایگاه اینترنتی بین الحرمین ( زاهدان )

سامانه پیام کوتاه سایت : 10000297265820

سامانه پیام کوتاه شخصی اینجانب : 10000309681913
مرا ببخش !
اگر به تو پیله کرده ام
قدری طاقت بیار
پروانه ات میشوم ...

سلام

یه سر بزن بهم مطمئنم خوشت میاد

شاید یکی از نوشتهام تا حالا واست اتفاق افتاده باشه
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۵۰ پـَـــــــــــریناز
سلام عزیزم وب قشنگی داری توام بیا بهم سر بزن فعلا بای تا های
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۰۶:۲۳ امیر حسین قاسمی
سلام
وبلاگ خوبی دارید
با مطالب جدید
منتظر حضور سبزتون هستم
اگر دوست داشتید تبادل لینک کنیم
یا علی التماس دعا
پاسخ:
سلام تشکر از حضورتون
ریا،این کلمه ی سه حرفی چه ها که بر سر انسانیت ،دین ،اجتماع و دینا نیاورده
کلمه ا ی در ظاهر کوچک معنایی بس بزرگ و کاربردی بس دراز دراد .
چه زشت خواهد بود اگر زمانی
چنین صفت ناپسندی در یک جامعه اسلامی رواج و کاربرد پیدا کند.
که می تواند
برای دین و دین داری واقعی بسیار خطرناک باشد
و اینگونه می شود که دین معنای دنیا عشق معنای هوس
صداقت معنای نادانی و
انساینت معنای سادگی می دهد.
و
از ولاترین صفات و اعمال انسانی و دینی فقط ظاهری تلخ و زشت بجای می ماند
۰۶ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۸ وبلاگ شهدای گمنام
جمعی از اعضای تیم حفاظت و اعضای تیم پزشکی حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای بعد از 25 سال، در محضر رهبر انقلاب به بیان خاطرات و ناگفته‌هایی از حادثه تلخ ترور در ششم تیر1360 پرداختند...

وبلاگ شهدای گمنام منتظر حضور سبزتون هستش
یا علی
دوباره سیب بچین حوا.

من "خسته ام"

بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند.

سلام

دوس دارم بیای و مطلب و بخونی

شاید یه کم فکرت و مشغول کنه...
سلاااااااااام خوبین؟
ببخشین اومدنم دیر شد یعنی دست خودم نبود نباید میومدم آخه فعلا دکتر تجویز نکرذه ولی باز یواشکی میام..
کم مونده بود از پیشتون برم ولی انگار قسمت نبود یعنی چند مدت پیش رفتم کُما و برگشتم خودمم هنوز باورم نشده شما دیگه جای خود دارد..
دلم برا دل نوشته هاتون تنگ شده بود..
مثل سابق عالی نوشتین..
ممنون
بازم بیا رفیق
ممنون از یاد آوریت بخدا خیلی خوشحالم کردی خیلی..
واژه واژه
سطر سطر
صفحه صفحه
فصل فصل
گیسوان من سفید میشوند
همچنانکه سطر سطر
صفحه های دفترم سیاه می شوند
#
خواستی که با تمام حوصله
تارهای روشن و سفید را
رشته رشته بشمری
گفتمت که دستهای مهربانی ات
در ابتدای راه خسته می شوند
گفتمت که راه دیگری
انتخاب کن
دفتر مرا ورق بزن!
نقطه نقطه
حرف حرف
واژه واژه
سطر سطر
شعرهای دفتر مرا
مو به مو حساب کن!
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۶:۳۱ امیر حسین قاسمی
سلام
ماه میهمانی خدا تبریک
با
دلنوشته ای از خودم
آپم
منتظر حضور سبزتون
التماس دعا
یا علی
سلام دوست خوبم...
وبلاگ خیلی خوب وزیبایی داری...
من که به شخصه خوشم اومد...
اگه دوست داشتی به منم سربزن...
راستی باتبادل لینک موافقی؟؟؟؟
اگه موافقی منوبه اسم(همه چیزازهمه جا)لینک کن وبعدبهم بگوباچه اسمی لینکت کنم...
منتظرتم دوست خوبم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی