مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





میدانم جواب دله ساده ام را میدانی

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۲۸ ب.ظ
گاه می اندیشم ای کاش هیچ وقت شاهد آمدن پنج شنبه ها نبودم و میشد پنج شنبه را از یادآور زندگی ام حذف کنم میدانم اکنون لبخند بر لب به سادگی دلم میخندی و با چشمان درخشانت آرام زمزمه میکنی چرا...هرچند که خود بهتر از هرکس جواب دله ساده ام را میدانی...

به یاد داری ...؟یک پنج شنبه سرد بود...پنج شنبه سرد بی تو ماندن از آن روز گویی پنج شنبه خنجری بر دله همیشه تنگم شده میدانم باز هم با آن لبخند زیبایت از آسمان خیره نگاهم میکنی و زمزمه کنان میپرسی تنها ماندن؟ مگر تنهایت گذاشتم...آرامه جانم دله تنگم طاقت از کف داده و اشک خون به دیده آورده ای کاش راه گریزی بود...اشک مجالم نمیدهد ببخشم مهربان...ببخشم به خاطر همه ی بی صبری هایم...

تا ابد در خاطرم خواهی ماند...!


حسرت نامه :

دل تنگی ام برایت

به اندازه مادریست که

آخرین سرباز بازگشته از جنگ پسرش نبود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۱
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۹)

بسم ری المهدی
سلام. خدا خیرتون بده. وبلاگ خیلی خوبی دارید و واقعا استفاده کردم. انشالله زیر سایه پرچم آقا موفق باشید همیشه. خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزادرید و اگر قابل بدونید تبادل لینک داشته باشیم. یا مهدی
اللهم عجل لولیک الفرج
تا حالا سکوت کردی در برابر دل کسی ...
تا حالا شده برات نتونی چیزی بگی در مقابل حرف کسی ...
شده کم بیاری...
راستشو بگم
در برابر دلت ...
برای حرفات ...
در برابر نوشته هات
کـــــــــــــــــم آوردم
اون از صبحمون ... اینم از غروب ...
التماس دعای فرج
پاسخ:
ببخش اگر حرف های دلم دلت رو غصه دار میکنه دلت شاد و لبت خندون...
با افتخار لینک شدید. ممنون از حضورتون. یا مهدی
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام بزرگوار


امیدوارم هیچ روز هفته ای دلتنگ نباشین / التماس دعا
سلام دوست عزیز به روزم
نظر یادتون نره!!!
خاک عرفات را , آب زمزم را , کوه حرا را , جرات ابراهیم را ,

طاقت اسماعیل را , وصال معشوق را صاحب کعبه نصیبتان کند . . .

حج کم مقبول یا بقیه الله

اللهم عجل لولیک الفرج.
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۰:۴۲ مسلم حسینے
سلام
متاسفانه درحال حاضر در شرایط مناسبی (از لحاظ زمانی) نیستم. این توفیق از ما گرفته شد. حیف. درضمن ماهم دنبال کننده ی مطالب دست نویس و پراحساس حضرتعالی هستیم.
موید باشید.
بسم رب المهدی
به فرق شکسته ،به بازوی عباس

الا ای مسافر که مقصود مایی

کجایی کجایی
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام دوست عزیز
عیدتون مبارک
ممنون که سر زدید
راجب مطالب وب هم صاحب اختیارید وب خودتونه
منتظر حضور دوباره تون هستم
یاحق...التماس دعا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی