مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





چه زیباست لحظه دیدار یار...

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۱۵ ب.ظ
هر چند لحظه یک بار برمیگردم و به ساعت دیواری نگاه میکنم..چقد سخته انتظار...انتظار واسه لحظه ای که با خیال راحت تنها بشینم رو به روی تو و باهات حرف بزنم و تو در سکوت و با لبخند به دل گفته هام گوش کنی...و بعد آروم با دستای گرمت دست نوازش بر سرم بکشی و اشکای من دونه دونه از آسمون چشمام بچکه...این بار بی تاب تر از قبل  برمیگردم به ساعت نگاه میکنم...که یهو صدایی سکوت فضا رو میشکنه:

الله اکبر

الله اکبر

اشهد...

قلبم هر لحظه محکم تر از قبل به دیوار دلم مشت  میکوبه دست میذارم روی قلبم و آروم زمزمه میکنم آروم باش الان وقته بیقراری نیست...سجاده سبزم رو با دستای لرزون وسط اتاق پهن مکینم عطر یاس فضا رو پر میکنه و من با چادر سفید گلدارم...رو به روی تو زیر نگاه پاکت شرمنده میشم و با دلی شکسته سجده عشق به جا میارم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۵
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۱۰)

۱۵ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۱۴ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷچکاوکƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
خیلی خیلی جالب بود.
خوشحال میشم به منم یه سری بزنید
سلام عزیزم چه وب جالبی ممنون خبرم کردی میای تبادل لینک کنیم گلم خبرم کن
سلام

زیبا نوشتی
پاسخ:
سلام تشکر.
سلام
ممنون که به کلبه من سر زدی
لینگ شدی


من امروز باهات آشنا شدم
و فى الوحى القدیم :
(یا ابن آدم ! خلقتک من تراب ، ثمّ من نطفة فلم أ عى بخلقک اءویعیینى رغیف أ سوقه إ لیک فى حینه ).
در وحى قدیم آمده است که :
اى پسر آدم ! در ابتدا تو را از خاک آفریدم و پس از آن از نطفه و در خلقت تو درمانده نشدم .
آیا در رساندن نانى که باید در وقت خودش به تو برسانم ، درمانده شدم ؟
... سلام عزیز مطلب جابی بود لذت بردم ...
... به امید دیدار ...
... منتظر شما هستم ...
پاسخ:
سلام دوست عزیز ممنون حتما خدمت میرسم...
سلام عزیز
...من شما را لینک کردم ...
...نورالله بلاگفا
http://nourallah.blogfa.com/
این شعر یادم اومد که گفت:
اگر عمری کنه کردی مشو نومید از رحمت - تو نام توبه را بنویس، امضا کردنش با من
دلت را خانه ی من کن، مصفا کردنش با من - به من درد دل افشا کن، مداوا کردنش با من
به قرآن آیه ی رحمت فراوان است ای انسان - بخوان این آیه را تفسیر و معنا کردنش با من
و...
پاسخ:
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی...
با افتخار لینک شدید
سلام وصد سلام یه کوچولو آپم بیا
سلام ...



حالی که پریشان است
احتیاج به آرامش دارد
نه سرزنش
کاش میفهمیدند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی